Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Autor
Bednarek Joanna (1982- )
(2)
Balicki Stanisław Witold (1909-1978)
(1)
Bastani Aaron (1984?- )
(1)
Bednarek Joanna
(1)
Day Derek (1949-)
(1)
Edwards Helen (1965-)
(1)
Górski Waldemar
(1)
Jabłoński Jerzy (1921-1989.)
(1)
Kalbarczyk Magdalena
(1)
Kall Jacek
(1)
Lock Dennis (1929- )
(1)
Mazzucato Mariana (1968- )
(1)
Ochwat Adam
(1)
Pałka Julian
(1)
Piekarska Anna M. E
(1)
Radomski Szymon
(1)
Referowski Włodzimierz
(1)
Robinson Joan V. (1903-1983)
(1)
Straszewski Jakub
(1)
Szadkowski Krystian
(1)
Szyr Eugeniusz (1915-2000)
(1)
Taran Aleksandra
(1)
Tichy Maciej
(1)
Wilczyńska Gabriela
(1)
Wojeński Jan
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śmiałowicz Katarzyna (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
1960 - 1969
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Liternictwo
(2)
Marksizm
(2)
Studenci
(2)
Akademik (budynek)
(1)
Bogactwo
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekonomika
(1)
Feminizm
(1)
Firma
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Jędrzejewski, Janusz 1954
(1)
Kapitalizm
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Muzea narodowe
(1)
Muzyka chóralna
(1)
Muzyka polska
(1)
Neoliberalizm
(1)
Pismo
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Reklama
(1)
Sektor prywatny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stowarzyszenie Miłośników Muzyki "Cantata" (Elbląg)
(1)
Strony WWW
(1)
Szkoła austriacka (ekonomia)
(1)
Technologia
(1)
Ubóstwo
(1)
Wizerunek instytucji kultury
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1945-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Czechy
(1)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Estonia
(1)
Francja
(1)
Litwa
(1)
Portugalia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Esej
(1)
Kantata
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Partytura i głosy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
WPZLK nie jest manifestem dla idealistycznych poetów. Narodził się ze świadomości prawdy, która staje się coraz bardziej oczywista: wśród zmian spowodowanych przez Trzecie Zerwanie znajduje się „fakt” zmiany statusu niedoboru z obiektywnego czynnika na stan narzucony środkami politycznymi. Książka ta nie opowiada o przyszłości, ale o tych aspektach teraźniejszości, których wiele osób nie dostrzega. Zarysy świata dużo lepszego niż ten, w którym żyjemy, świata, w którym panują równość, dobrobyt i kreatywność, już tu są – jeśli tylko zechcemy je dostrzec. Sama wizja to jednak nie wszystko. Musimy też wykazać się odwagą niezbędną do toczenia sporów, stosowania perswazji i tworzenia. Mamy do zdobycia cały świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 257 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co robić, kiedy uczelnia chce prywatyzować akademik? Przede wszystkim nie panikować. Gdy studenci i studentki z całego kraju w grudniu zjeżdżali się do Poznania, by protestować przeciwko sprzedaży Domu Studenckiego Jowita, nie wiedzieli, że staną się częścią najdłuższej od lat studenckiej okupacji, a przede wszystkim pierwszej od niepamiętnych czasów, która zakończyła się dużym sukcesem. Jowita zostaje, lecz walka dopiero się zaczyna. Uczestniczki okupacji stworzyły więc świadectwo z tego, co wydarzyło się w Poznaniu i w Polsce, a co wydarzyć się musi w przyszłości. Ta książka tłucze szyby w oknach, by stać się budulcem nowego myślenia nie tylko o uniwersytecie, ale również o społeczeństwie. Studenci i studentki nie tylko obronili swoje miejsce, ale także stworzyli fundament dla nowej formy społecznego zaangażowania. To nie tylko świadectwo przeszłości, ale również manifest, w którym opowiedziane wydarzenia stają się bodźcem do rozwoju, zmiany i budowania lepszego jutra w polskim szkolnictwie wyższym i społeczeństwie. Odczytajmy to wspólne doświadczenie nie tylko jako retrospekcję, lecz także jako wezwanie do przyszłych działań. Autorami książki są studentki i studenci z Poznania oraz Warszawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dublety 608 [Wypożyczalnia], Nauki społeczne 289 [Wypożyczalnia] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Alternatyw Ekonomicznych)
(Biblioteka Le Monde Diplomatique)
Książka Mariany Mazzucato bezlitośnie rozprawia się z poglądami funkcjonującymi w polskiej debacie o ekonomii jako prawdy objawione. Odtwarzając historię najbardziej przełomowych technologii ostatnich kilkudziesięciu lat, Mariana Mazzucato dochodzi do zaskakującej konkluzji: to nie wolny rynek dał nam Internet, komputery, lądowanie na księżycu, telefonię komórkową, biotechnologię, leki sieroce, GPS i rewolucję nanotechnologiczną. Za najbardziej radykalnymi, najbardziej przełomowymi technologiami ostatnich dziesięcioleci stoi sektor państwowy i jego urzędnicy. Dziś to państwo, a nie prywatny kapitalista, jest schumpeterowskim przedsiębiorcą-innowatorem, generującym impulsy rozwojowe zmieniające całe gospodarki. Redukowanie państwa do roli nocnego stróża, to gotowy przepis na stagnację gospodarczą i zaprzepaszczenie szans rozwojowych – ostrzega Mariana Mazzucato.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 270 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie tylko światowa ekonomia pogrążona jest w kryzysie. Swój kryzys przeżywa również sam sposób jej nauczania, a jego konsekwencje wykraczają daleko poza mury uniwersytetów. Materia, jaka jest nauczana, oraz forma jej przekazywania, kształtuje umysły przyszłych pokoleń ludzi polityki, a co za tym idzie, ma wpływ również na oblicze społeczeństw, w których żyjemy. My, 42 stowarzyszenia studentów ekonomii z 19 różnych państw, uważamy, że nadszedł czas na zmianę sposobu, w jaki powszechnie nauczana jest dziś ekonomia. Chcemy poddać krytyce fakt wyraźnej tendencji zawężania wykładanego programu, jakie postępowało przez ostatnie dwadzieścia lat. Ów brak intelektualnej heterogeniczności nie tylko wywiera hamujący wpływ na rozwój badań i edukacji, ale zmniejsza ponadto naszą zdolność stawiania czoła wielowymiarowym wyzwaniom dwudziestego pierwszego wieku - począwszy od potrzeby zaprowadzenia stabilizacji finansowej, a kończąc na bezpieczeństwie żywnościowym oraz zmianach klimatycznych. Zjednoczeni ponad granicami, wzywamy do zmiany w dyskursie nauczania. Nie dysponujemy niepodważalną odpowiedzią na wszystkie jego bolączki, jednak nie mamy wątpliwości co do korzyści, jakie studenci ekonomii zyskają dzięki wyeksponowaniu im różnorodnych idei, perspektyw i sposobów postrzegania otaczającego ich świata. Wiemy, że zmiana nie będzie łatwa - nigdy taka nie jest. Mimo to, jesteśmy przekonani, że ona już zachodzi. Studenci z całego świata zaczęli wprowadzać ją krok po kroku. Zapraszamy na cotygodniowe wykłady specjalistów wypowiadających się na tematy nie tylko ekonomiczne; organizujemy kluby czytelnicze, warsztaty, konferencje, poddajemy analizie obowiązujące obecnie sylabusy do zajęć i przedstawiamy alternatywne do nich projekty; w końcu sami uczymy siebie nawzajem w sposób, w jaki chcielibyśmy być nauczani. Zakładamy koła uniwersyteckie i tworzymy sieci porozumienia zarówno wewnątrzkrajowe jak i międzynarodowe. Zmiana musi nadejść z inicjatywy wielu stron. Z tego też powodu zapraszamy Was - studentów ekonomii oraz innych kierunków - do dołączenia do nas i wspólnego stworzenia masy krytycznej, potrzebnej do wprowadzenia w życie zmiany. Pluralizm w nauczaniu ekonomii jest niezbędny dla przeprowadzenia efektywnej publicznej debaty, a więc innymi słowy - jest interesem demokracji. Fragment manifestu Międzynarodowej Inicjatywy Studenckiej na rzecz Pluralizmu w Naukach Ekonomicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 256 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria: Marksistowska)
Szkice te mają na celu porównanie analizy ekonomicznej dokonanej w Kapitale Marksa ze współczesną nauką akademicką (…). Do niedawna niemal regułą było w kołach akademickich otaczanie Marksa pogardliwym milczeniem, z rzadka tylko przerywanym jakimś ironicznym przypiskiem. Lecz współczesna ewolucja akademickiej teorii wywołana naciskiem współczesnego rozwoju gospodarczego – analiza monopolu i analiza bezrobocia – rozbiła gmach doktryny ortodoksyjnej i zniszczyła ową pogodę ducha, z jaką ekonomiści zwykli spoglądać na funkcjonowanie kapitalistycznego laissez-faire. Stąd też w ich postawie wobec Marksa jako czołowego krytyka kapitalizmu widać znacznie mniej pewności siebie niż przedtem. Moim zdaniem mogą się oni wiele od niego nauczyć”. (fragment książki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 258 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn Książki 1937 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Autor
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika/ Typografia 109 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania projektami / Dennis Lock ; przekład Grzegorz Łuczkiewicz. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 228 stron : ilustracje ; 21 cm.
We współczesnej gospodarce zarządzanie projektami umożliwia planowanie i realizację złożonych przedsięwzięć, często wymagających innego podejścia niż w przypadku bieżącej działalności przedsiębiorstwa. Każde takie przedsięwzięcie musi być dobrze zdefiniowane i zaplanowane, właściwie realizowane oraz wnikliwie kontrolowane przy zastosowaniu odpowiednich kryteriów. Autor w jasny sposób przedstawił, jak skutecznie zarządzać projektami. Omówił przebieg procesu zarządzania, zwracając szczególną uwagę na: - definiowanie projektu, - techniki szacowania kosztów projektu, - zarządzanie ryzykiem, - organizację projektu, - strukturę podziału pracy, - planowanie projektu w czasie, - planowanie wykorzystania zasobów, - wdrażanie planu, - zarządzanie zaopatrzeniem, - zarządzanie zmianami, - zarządzanie kosztami. Książka jest przeznaczona dla studentów ekonomii i zarządzania, uczestników szkoleń, a także dla obecnych i przyszłych menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 281 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn Książki 1747 [Magazyn] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Technika liternictwa / Jan Wojeński ; [oprac. graf. autora]. - Wyd. 5 zm., uzup. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1967. - 375, [5] s., [2] k. tabl. : il. ; 23 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn Książki 1584 [Magazyn] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Jęd.1 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Produkt 46 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia dotyczy ważnej problematyki znaczenia komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych. Infrastruktura muzeów w Polsce systematycznie się rozwija, jednocześnie zmieniają się rola oraz funkcje muzeów. Zmiany te dotyczą m.in. zarządzania, marketingu, a także objawiają się w nowym podejściu do tworzenia wartości kulturowej. Współczesne instytucje kultury powinny być nie tylko otwarte i dostępne, powinny również komunikować się z otoczeniem społecznym, a szczególnym ich zadaniem jest zainteresowanie młodych dorosłych odbiorców (generacji Z). Muzea i galerie narodowe o profilu artystycznym, udostępniające najważniejsze narodowe kolekcje, mierzą się z podobnymi problemami w większości krajów Europy. Są to wielooddziałowe instytucje, najczęściej niedofinansowane, które stają w obliczu niespotykanej dotychczas konkurencji związanej z dostępnością wielu innych form spędzania wolnego czasu. Na podstawie studiów literaturowych oraz badań empirycznych autorka podjęła się identyfikacji i oceny znaczenia działań z zakresu komunikacji marketingowej muzeów narodowych w kształtowaniu wizerunku tych instytucji kultury wśród młodych dorosłych odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Kuratorstwo i Muzealnictwo 14 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej